Thursday, June 17, 2010

perasmian

hai suma, lama rasanya tak ade blog...tak ingat la berapa lama...rasa kecewa toi...disebabkan adelah maleh la kan nak cita ape berlaku..

umpama blog ni - blog yang baru la...so umpama saya budak baru belajar la...makan masa ooo nak bg balik blog ni dikenali...ini yang menyebabkan rasa nak marah ni....grrr...rasa nak lompang je orang yang menyibuk..kali ni ku pastikan..blog aku selamat saja..

dah nama blog baru kan..so suma kena tukarkan la ye beb...kuang2...aku suka berblog sebab aku nak luahkan perasaan aku la...rasa baru best kan hahha...

kali ni blog ni hanya menceritakan pasal anak2 dan pasal bisness yang akan datang, diharap kawan2 blogger dapat menyokong nya lah jue..aku ni cuba semua bisness termasuk jual voucher genting ye..hahah...biasala nak cari duit lebihkan..mana cukup kalau makan gaji je..dahlah gaji kecik tapi aku ttp bersyukur lah ye..so blog ni mmg takan ade gambar aku gan hubby..untuk mengelakkan perkara yang dulu2 berlaku lah ye...korang tatap la muka anak aku tu hahah...kan bagus mengalakkan korang tambah anak lagi hahhaha...

okes lah ni cuma pembukaan blog yang tak seberapa....

No comments: